Veel steun van arbeiders en bedienden Agfa-Gevaert voor PVDA-eis om brandstofprijs te verlagen

220513actiemortselgevaert.jpg

Met de PVDA vroegen we de steun van de arbeiders en bedienden van Agfa-Gevaert voor de eis om de brandstofprijs te verlagen. En die steun bleek massaal.

Aan de poorten van Agfa-Gevaert vanmorgen vroeg, kregen we met de ploeg van PVDA Zuidrand stevige steun kregen van de arbeiders en bedienden voor onze petitie: verlaag accijnzen en blokkeer de brandstofprijs op 1,4 euro!!Een groot deel van de werknemers is aangewezen op de auto om op het werk te geraken. Maar de sterk gestegen prijzen snijden in het gezinsbudget. Terwijl de lonen al jaren niet mogen stijgen.

's Morgens en bij elke shiftwissel hadden de werknemers de kans om te tekenen. Velen gaven niet alleen hun persoonlijke steun, maar namen ook petitiekaartjes mee om hun familieleden te laten tekenen
Heb jij nog niet getekend? Wil je vrienden of kennissen vragen om de eis te steunen? Dat kan met deze link www.pvda.be/brandstof #meerkoopkracht