On Tour met Jos en Lise in Parkschool Mortsel

29 april 2024

Vrijdag 26 april waren Jos D'Haese en Lise Vandecasteele On Tour in de Parkschool in Mortsel. Meer dan 100 aanwezigen kwamen luisteren naar de voorstellen van de PVDA én zien hoe ze de partij mee naar een overwinning op 9 juni kunnen helpen.

Jos en Lise hadden niet alleen ijzersterke argumenten waarom de PVDA jouw beste keuze is bij de verkiezingen. Ze legden ook de concrete voorstellen uit waarmee we onze speerpunten willen realiseren: eerlijke belastingen met de invoering van een miljonairstaks.  Meer koopkracht door de afschaffing van de loonblokkering en de verlaging van de btw op je winkelkar. De aanpak van de graaicultuur met minder minsters, meer eenheid en een afschaffing van de vertrekpremies. En klimaatbeleid, met een beleid dat de grootste bronnen van CO2 uitstoot op een sociale manier aanpakt, in mobiliteit en huisvesting.

Er kwamen straffe getuigenissen en goeie vragen uit de zaal: over de zorg en wachtlijsten, over pensioen en index, over migratie en het belang van de strijd voor LGBTQ rechten.

Met nieuwe leden en medewerkers, en veel mensen die ons willen helpen met affiches uit te hangen, te bussen of vrienden te vragen PVDA te stemmen. Wil jij ons ook helpen? Laat het ons dan weten via www.pvda.be/meedoen

mortselOT1

mortselOT2