We willen jouw mening horen

Hoe ziet onze stad er in de toekomst uit als het aan jou ligt? Wat zou jij het eerst aanpakken als je burgemeester was? Wat ligt er jou nauw aan het hart? En wat vind jij van de oplossingen die de PVDA naar voor schuift? Suggesties? We willen ze graag horen!

Jij bent een van de mensen die alternatieven kan aangeven. Alternatieven waar mensen achter staan en waar ze voor willen gaan. Samen kunnen we zaken in beweging brengen voor een betere stad.

De politieke cultuur waarbij inspraak begint en ophoudt bij het kleuren van een paar bolletjes is aan de PVDA niet besteed. Inspraak is zoveel meer, en begint met echt te luisteren. Om onze visie concreet te maken starten we een grote bevraging: we zullen minstens 600 Mortselaars bevragen over de grote thema’s die iedereen aanbelangen: wonen, mobiliteit, gezondheid, armoede, inspraak …

De resultaten die uit deze bevraging komen, zullen ons programma voor de verkiezingen van 2018 bepalen. En als we straks ook een raadslid in de gemeenteraad kunnen sturen, zal die er verder gaan op de meeste gesteunde voorstellen en er met jullie steun actie voor organiseren.

De PVDA is een partij die mensen actief betrekt bij haar activiteiten. Om van onze bevraging een succes te maken, kunnen we heel wat helpende handen gebruiken. Begin met de bevraging hier zelf in te vullen. En misschien wil je familie en vrienden wel aanspreken om dat ook te doen. Laat het ons zeker weten.

Bedankt!