Zomerse BBQ

Na onze doorbraak in de verkiezingen op 26 mei nodigt PVDA Mortsel je deze zomer uit voor een zomerse BBQ. We gingen van 2 naar 12 verkozenen in het federale parlement, tellen liefst 43 PVDA-verkozenen in alle parlementen samen, dat is prachtig! En dat geeft hoop, op een ogenblik dat de wereld schreeuwt om sociaal beleid! Die resultaten waren alleen maar mogelijk dankzij een enorme steun van zoveel vrienden en sympathisanten!

Je bent van harte welkom voor een overheerlijke etentje in de tuin (vlees of veggie). We zorgen voor muziek, gezelligheid en kinderanimatie. En je komt er meer te weten over de plannen van de PVDA in de komende maanden.

Iedereen is welkom vanaf 15u, ook voor kinderen is spel en animatie gegarandeerd. De BBQ start om 16u30

Als je mee wil eten moet moet je reserveren (en dat voor 20 augustus). Laat weten of je vegetarisch of vlees wil, en met hoeveel kinderen en volwassenen je mee zal eten. Kinderen tot 6 schuiven gratis aan, kinderen tot 12 jaar betalen 6 euro, andere deelnemers 12 euro (inclusief: BBQ, salades, brood én dessert). Meer info via mortsel@pvda.be of 0486/88.32.72. Overschrijven doe je op rek nr BE80 0011 0937 7377.

Tot dan?

24 augustus 2019 om 15u00 - 20u00