Zomerse BBQ tvv kiescampagne PVDA Mortsel

Nu de zomer volop in het land is willen we jou van harte uitnodigen op een zomerse BBQ ten voordele van onze kiescampagne. Om lekker te eten en te drinken. En de aftrap te geven van de laatste rechte lijn naar 14 oktober!

Op zaterdag 18 augustus doen we een tuinbarbecue in de Van Dijckstraat 16 (bij Paulette De Coninck) in Mortsel. Iedereen is welkom vanaf 15u, ook voor kinderen is spel en animatie gegarandeerd.

Als je mee wil eten moet moet je reserveren (ten laatste op 14/08). Laat weten of je vegetarisch of vlees eet, en met hoeveel je komt. Dat kan via mortsel@pvda.be of 0486/88.32.72. Kinderen onder de 6 schuiven gratis aan, kinderen van 6 tot 12 betalen 6 euro, alle anderen 12 euro. Inclusief: BBQ, salades, brood en dessert. Betalen doe je via overschrijving op rek nr BE80 0011 0937 7377. Tot dan!!

Meer info: https://www.facebook.com/events/257491038399187

bbq.jpg

18 augustus 2018 om 15u00 - 20u00
TuinBBQ tvv kiescampagne van PVDA Mortsel