Spaghettislag PVDA Mortsel

Spaghetti a volonté, dessert en een drankje voor 12 euro. Kinderen 6 euro. De opbrengst van de benefiet gaat naar de verdediging van Peter Spruyt. Want de zorg voor onze gezondheid mag geen lachertje zijn.

Eind 2017 werd Peter Spruyt ontslagen nadat hij had aangeklaagd dat de asbestsanering van een van de hangars in het Fort niet correct was gebeurd. Voor de PVDA is het onaanvaardbaar dat een vakbondsafgevaardigde wordt ontslagen door het stadsbestuur omdat hij zijn job doet en het opneemt voor de volksgezondheid. In mei 2019 komt de zaak voor de arbeidsrechtbank. Peter Spruyt zal ons ook vertellen waarom hij hier een zaak van maakt.

Inschrijven via mortsel@pvda.be en door overschrijving op rekening nummer BE80 0011 0937 7377 met vermelding "spaghettislag". Plaats: DeFeniks, Deurneleitje 6, 2640 Mortsel

spaghettislag.jpg

16 december 2018 om 17u00 - 20u00