PVDA in Mortsel

Raoul Hedebouw en Jos D'Haese stellen het #fenomenaalsociaal plan van de PVDA voor

Dat is het PVDA programma voor de parlementsverkiezingen van 26 mei. Kom luisteren en mee spreken over ons #fenomenaalsociaal plan. Help ons met de verkiezingscampagne 'Stem Peter Mertens in het parlement'.

Er is veel in beweging in ons land met de scholierenacties voor het klimaat, met de gele hesjes, met de algemene staking. Dat is goed, de maat is vol! Het #fenomenaalsociaal plan van de PVDA staat voor:

koopkracht en pensioenen
sociale klimaatrevolutie
eenheid van België
eerlijke belastingen
zero-tolerantie voor graaien

Kom op voor idealen, niet voor postjes.

Zie hier het overzicht van de hele 'Peter On Tour'

17 maart 2019 om 14u30 - 17u30
Kunstencentrum Kaleidoscoop
Molenstraat 50