Nieuwjaarsreceptie PVDA Mortsel met Peter Mertens

We wensen jou een gezond, gelukkig en solidair 2019 toe. En nodigen je graag uit op onze nieuwjaarsreceptie om samen met de PVDA het nieuwe jaar feestelijk in te zetten!

- Geniet van een hapje en een drankje
- Peter Mertens, nationaal voorzitter en Ward Coenegrachts, woordvoerder PVDA Mortsel brengen hun nieuwjaarsboodschap
- We zorgen voor muziek en gezelligheid

Wanneer: zondag 27 januari vanaf 17u.

Waar: zaal Johannes XXIII, Heilig-Kruisstraat 18, 2640 Mortsel

Geef ons een seintje als we je mogen verwachten, zodat we het nodige lekkers kunnen voorzien. Dat kan per mail mortsel@pvda.be, sms 0486 88 32 72.

27 januari 2019 om 17u00 - 20u00
NIeuwjaarsreceptie PVDA Mortsel met Peter Mertens

Schrijf als eerste een reactie