Kick-off PVDA Mortsel

Overal in het land zit de PVDA in de lift. Ook Mortsel zit in de positieve golf voor sociale vooruitgang. 655 mensen gaven hun gedacht  in onze Grote Bevraging. Mortsel heeft nood aan een uitgesproken linkse stem in de gemeenteraad. Maak op onze kick-off kennis met de kandidaten van PVDA Mortsel voor de verkiezingen van 14 oktober 2018.

We maken er een leuke receptie van, waar lijsttrekker Ward Coenegrachts het programma voor Mortsel lanceert. Natuurlijk ben je welkom voor een babbel en een toast op onze verkiezingsdeelname in Mortsel!

Deuren gaan open om 10u30, voorstelling start om 11u.
Geef een seintje of we je mogen verwachten, zodat we het nodige kunnen voorzien!
Kick-off_Mortsel_FB_omslag_1702x630.jpg
16 juni 2018 om 10u30 - 12u30
Café Manger
Prins Leopoldlei 106